Aryaalina Şaka gibi 37+0 haftalık olduk sizler kaç haftalık oldunuz anne adayları 💗 bebişler kaç kilo bu haftalar da🌼
Merve1995 Aryaalina bizde 37+0 olduk bugün 💕 34. Haftada 2.300 civarıydı kilosu şimdi ne kadar olmuştur bilemiyorum bu hafta gidicem kontrole bakalım 😊
elifoyilmaz Deletedmom133 merhaba canım bende 36 haftalığım bebeğimin kilosu 3700 seninkine yakın diye soruyorum dr bana önden gidiyor kilosu fazla normal doğuramazsın dedi senin dr nasıl değerlendirdi
Deletedmom133 elifoyilmaz benimkide o şekilde sezeryan olacağım cuma günü gun vericek benim tosbagam da önden gidiyor dönmemiş birde beklersek 4 u geçer dedi 🥰
Sh123 Aryaalina 37+1 oldum 🙈 3 kilo dedi doktor. Herşeyimiz normal suyumuz boyumuz kilomuz 😍 ben şimdiden doğurmak istiyorum. Ne sancı ne kasılma hiçbişey yok. Sende nedir durumlar canım 🤷🏻♀️
Aryaalina Sh123 maşalllah canım bende artık doğurmak istiyorum 35+3 de 3.280 di şimdi 4 kilo olmuşuzdur herhalde Doğuma kadar 4 kğ geçeriz bu gidişle 😂