asloykm çatı muayenesinden korkma eğer korkun varsa ve çatın dar değilse kesinlikle normal Doğum ben 10 saat suni sancı aldım 8 cm açılmam oldu doğum başladı fakat oğlum kordonunu tuttuğu için kendini itemiyordu acil sezeryana alınmak zorunda kaldım 10 saatin sonunda bu benim Şanssızlığım sanırım korkutmak ya da sezeryan çok kötü birşey gibi düşünmeni istemem bugün 9. Gün Doğum yapalı ve dikişlerim içe doğru kanama yaptı yemeğimi yatarak yiyorum oğlumu yatarak emziriyorum 10 gün daha ayağa kalkamıcam benim için sezeryan çok zorlu oldu 10 saatlik suni sancı kısmını ise 7 cm e kadar ben gülüyordum son 1 saat artık sancılar nefes kesmeye başladı ama şuan bu yaşadıklarımın yanında bana o sancı hiç geliyor