Herkese selam kızlar ! 30. Haftamdayım 2 gündür bebek aşağıda ve vajinamda baskıyla beraber ağrı var. Kemik ağrıyor yani. Bu haftalarda başlaması normal mi yoksa erken mi daha ? İnş bi kaynana postu kadar kaale alınır bu sorduğum. Teşekkür ederim şimdiden