Kdrylcnklc O bölge için veet tüy dökücü sıprey kullansam sorun olur mu daha önce makınanın kesen tarafını kullanıyordum ama artık karnım büyüdü zorlanıyorum
Beren-29 Kdrylcnklc canım bence tüy dökücü kullanma agır metal içeriyor ve Bebişine cok zararlı karnından genıtal bolgenı gorememem malum küçük ayna ıle bu işi çok iyi olmasada guzel bır şekilde hal edebılırsın tavsıyem budur
Sananekiii11 Kdrylcnklc en iyisi ağda valla ilk biraz zor olabilir ama korkulacak kadar değil emin ol ayda bi kere tertemiz geçte çıkar hem bi kuaföre git bence
Ebrs Kdrylcnklc canim tüy dökücü kremlerin kana karisma ozelliginden dolayi doktorlar önermiyor ama ostersen doktoruna danış sen, sorun olmasin sana da
ayse1628 kuzum ben kullaniyorum su anlik hic sıkıntı yok ama 2 3 gunde yine ayni sekilde buyuyor yinede bi doktorunla gorus
Kdrylcnklc Beren-29 peki illa ağda mı yapmam gerek çünkü makina da çok pürüssüz yapmıyor bu benim için şuan bi sorun değil ama doğumda nasıl karşılanır bilemiyorum? Çekiniyorum
Sirine Tüy döküculer çok onerilmiyo, içindeki kimyasallardan dolayı. Isterseniz doktorunuza bi danışın
Kdrylcnklc Valla ağdadan başka gerşey 2 3 güne çıkarıyor maalesef, ağda fobim var hiç o bölgeye ağda yaomadım, şuanlık en pratiği o, bakalım doktorum herahngi bişey demezse onunla ıdare edıcem artık 🤷🏻♀️ Teşekkür ederim 🌺
24fatma Kdrylcnklc bende daha önce hic yaptirmadim cok korkuyodum utaniyodum falan ama 38.haftamda bi cesaret gittim ilk kez kuaföre agda için 5 dk da oldu bitti suan tertemiz doktordan hemsirelerden utanmicam dikişli halimle kıl tüyle ugrasmicam tavsiye ederim ilk kez gidene biri olarak 😊
24fatma Kdrylcnklc bi de o doğum esnasında aileniz yakınınız kim varsa başınız da herkes görüyor her yerinizi çıplak oluyosunuz o yüzdende agda en iyisi tüy dökücüyle jilet gibi ertesi gün çıkıyor tüyler görüntü kötü oluyo
Seherarjin Allah’tan yıllar önce lazere gittim ve bitti. Şuanda öyle bir derdim yok. Sadece hamileyiö diye hormonlar yükseldi diye. Biraz tüğlenme oldu ama oda Doğal çocuk tüğü gibi. Bence sizde Doğumdan sonra hemen lazere gidin Sonsuza dek kurtulun. En azından insan zor zamanlar işin rahat oluyor
Kdrylcnklc Seherarjin valla başlamıştım ama tek bir seans gidebildim 😂 sonra hamıle kaldım ve dondurmak zorunda kaldım
Pelin86 Seherarjin ayy bende lazerden korkuyorum😂😂 bikere gittim her tarafim yara oldu yanik oluştu . iyileşmesi zaman aldi. Agda bana pamuk gibi geliyor. Ama tabi lazer gibisi yoktur Agda yaptirali 10gun olmadi çikti bile hamilelikten dolayi🙈😂😂
Seherarjin Kdrylcnklc ay çok kötü bir durum 😂😀 birşey olmaz devam edersin belki diğer bebişte rahat olursun.
Seherarjin Pelin86 aynen canım bende ilk gittiğim de heryerim yandı kabuk bağladı. İlk Üç seans kalın kıllar yanarken bende yandım 😂😀 sonra kıllar bitince Ağrı’da azaldı. Zor dayandım bende yani 😂 çığlık filan attım ilk seansta öyle bir acı yoktu özellikle. Özel bölgede 🙈🙈🙈
Kdrylcnklc Seherarjin valla o kadar zor ve kötü bir hamilelik geçiriyorum ki ikinci bebek kelimesini bile ağzıma alamıyorum korkumdan 😞 tabi Rabbm önümüze ne çıkarır bilemeyiz 🙏🏻🌺
Pelin86 Seherarjin yeni bi sistem varmiş 5dk sürmuyormuş ütüleme sistemi ablam yaptirdi çok rahatti diyor ama tüyler biraz geç temizleniyormuş 😂insallah senin gibi bende kurtulcam bu dertten iyi geceler
Seherarjin Pelin86 inşallah canım tavsiye ederim. Evet bende o dediğin makinada oldum. İlk kalın tüğler için alexsansrey diye bir makinaya alıyorlar. Kılları tek tek yakıyorlar. Kıllar azaldıkça ve incelince o dediğin ütüleme cihazına alıyorlar. Oda ince tüğleri bitiriyor. Sonra da ilerde 14 yasında çıkan tüğler gibi çıkıyor. Oda seni rahatsız etmiyor zaten.