Merhaba arkadaşlar ben de mis kokulu paaşama kavuştum ve size kısa bir özet geçmek istedim. Benim bu 2. Doğumum. İlk sezeryan 7 yıl önce idi. Genel anestezi ile olmuştu ve çok zorluk çekmiştim. Bu kez 38+3 hafta olacak oğlum için doktorum 10 hazirana tarih verdi.kilosu ve boyu usgde 3500 ve 51 cm cıvarında çıkıyordu. Forumda okuduğum kadarıyla spinal anestezi ile sezeryanlar daha rahat olduğu yazıyordu. O yüzden doğumdan önce hiç panik değildim. Eşyalarımı hazırladım geldim hastanede girişi yaptırdım. Sonra bana hemşire kıyafetlerimi verdi ve ameliyathane indik. İğneden çok korkan ben anestezi iğnesini neredeyse hissetmedim. Makinelere bağlandım. Ameliyat başlamak üzereyken hala neden heyecanlandığımı bilmiyorum ama nazım 150yi buldu ve midem bulanmaya başladı. O zaman kendimden korktum. Aslnda bu beklenen Bi şeymiş. Bi terslik değilmiş. Bi süre sonr sakinleşti ve nazım normale döndü. Biraz karnıma mideme çökmeleri hissettim ama pek de ağrılı değildi. Sonra da bebişim doğdu ve kibar kibar ağlamaya başladı. 3950gr ve 53 cm Boy doğmuş. Ameliyathane soğuk olduğundan hiç bekletmeden giydirmeye götürdüler. Ameliyatın muhtemelen sonlarına doğru tekrar bulantı ve nabzımda artış oldu. Karın zarını dikerlerken bu da normalmiş. Kendinizi benim gibi iyice korkutmayın. :) daha sonra bana oğlumu gösterdiler. Çok güzel Bi çocuktu. Yanağıma yaklaştırdılar mis gbi kokuyordu. Önce oğlumu sonra beni odamıza çıkardılar. Eşim ameliyathane önünde dualar okuyarak bekliyordu. Çok iyi hissetmeme rağmen onu görünce duygulandım. Şimdi ben durumun pembe olmayan tarafını da anlatmak isterim. Odada yatağımda iken uyuşukluk geçmeye başlayınca baya ağrım oldu. Gerek bağırsak gerginliği gerek dikiş bölgesindeki ağrım. Baya uzun sürdü. Ağrıdan o kadar bunaldım ki terledi artık tüm vucudum. Ağrı kesici rica ettim. İlk Ağrı kesicisin faydası olmadı açıkçası. 2. Ağrı kesici kalça dan yapıldı. O Bi yarım saat sonra beni rahatlatmaya başladı. Her ne kadar tam bir rahatlık olmasa da... Bi kaç saat sonra ebeler geldi. Beni ayağa kaldırdılar. İlk anda sezeryan bölgem ağrıdı yandı. Bi kaç adım yürütüp tekrar oodama getirttiler. Artık bebeğini oturarak emzir dediler. Bu arada bebeğim çok güzel emme isteği var fakat sütüm gelmedi. Boş da olsa devam ediyorum. 15 dk. Sonra da mama veriyorum. Sabah ameliyat oldum. Şuan gaz SANCISI ve hareket kısıtlılığı hariç şikayetim yok. Bu arada Depend külot bez almıştım ama sonda varken ve ilk odaya getirildiğiniz sırada Depend giydirilmesi zor oluyor. Keşke bantlı hasta bezi alsaydın dediler. Ama akşam sonda çıkarılıp biraz daha rahat ettiğiniz saatlerde Depend baya iş gördü.Aklıma şuan bu kadarı geliyor. Merak ettiğiniz varsa cevaplamaya çalışırım