haziransekiz Kızlar ben Doğum izinimi 37. Hafta da yani yarın alıcam. 32. Hafta da aldığım çalışabilir raporunu vermedim muhasebeye yarın iki raporu beraber vercem bir sıkıntı olur mu?
Nergis34 haziransekiz zaten sisteme düşüyo sgkdan görünüyor bende 32 haftada çalışabilir raporu aldım 34 e kadar dewam ettim muhasebeye götürdüm gerek yoktu zaten email olarak geldi bize dedi