Elif_nuryildirir01 Merhaba kızlar boyum 170 hamile kalmadan önceki kilom 76ydi ama hamile kalınca birden 80 kilo oldum vücudum çok şişti ve yemedigim hâlde şuan da 7.haftanın içindeyim daha fazla kilo alırım diye korkuyorum ne yapmam gerekiyor 😣😣😣
sevval55 Elif_nuryildirir01 bende 7 haftalıgım 4 kilo aldım cok normal ilk zamanlar kilo alınması sonradan duruyormus
Burcuveburcum Elif_nuryildirir01 öncelikle elalem ne der diye değil kendi sağlığınız için düşünün hamilelik kadınları güzelleştirir🤰🏻😉şekerli gıdalar hamurişi karbonhidrat alımını kısın ve yürüyüş yapın sağlığınız için kilonuzu dengelemeye çalışın 🌸
Ssguler Elif_nuryildirir01 Canım bende ilk 3 ay kilo aldım 4 kg fakat inanılmaz bulantım oldu üstüne bide kilo verdim. Şimdi 19 haftadayım yavaş yavaş kilo almaya başladım şuan toplamda 2 kg aldım bence kesinlikle kilo alırım diye takıntı haline getirme alırsan verirsin öyle düşün ve kimsenin lafına da bakma derim önemli olan bebişin onun için sağlıklı beslen kimseyi de umursama 😘😊
Alarasel Elif_nuryildirir01 canm aynı kilolardaymşz boyumz bile aynı 😂😂😂bnd ealdm amann takma kafana doğmdn sonra cerrsn sonsusa kadr hamile kalmıvaksn ki sn rahat ol doğmdn donra vermezsn düşün yani ozmn dert edersn
Alarasel sevval55 aynn ilk zmnlar bnde çok kilomaldm nerdn geldi bu kilolar 😂😂😂😂falan ama illaki oluyo norml bnce
Elif_nuryildirir01 Memlekete gidemiyorum herkes kilo almışsın der diye iyice psikolojim bozuldu fazla kilo almamam için ne yapmam gerekli😣😣😣
Loya06 Elif_nuryildirir01 canım elma al elma ye bende işe yarıyo fena halde tok tutuyo ve zayıflatıyo bana doktoeum dedi ben 6+3 günlük hamileyim 90 ile hamile kaldım suan 84 kiloyum elma ve bol su sayesınde
Tuce26 Elif_nuryildirir01 canım ekmek yeme tuz seker uzak dur protein agırlıklı beslen . Gereksiz yemekleri ayarla bende ilk 4 ayımda 9 kilo aldım durmustu 2 aydır aynı kilodaydım bugun 1 ayda 3,5 kilo aldım 6 bucuk aya doğru gidiyorum protein agırlık dedi doktorum cunku ilerleyen aylarda ödemden zorlanabılırsın dediler snede öyle dene hafıf hafıf yuruyusler yap . Bol su iç
Elif_nuryildirir01 Loya06 ben günde 3 litre su içiyorum yediklerine çok dikkat ediyorum aciksamda kendimi tutuyorum ben kırmızı elma yemiyorum yeşil yiyorum yine faydası olur mu ki 😣
BalDamlam Loya06 ahhh yazını gördüğüm çok iyi oldu. Aynı durumdayım 82 ile hamile kaldım 6 haftLığım şuan ve 86 kg oldum, ben napıcM bilmiyorım. Sen ne güzel vermişsin inan çok şiştim, ve en rahatsız edici olan ayaklarımın ödem olması, daha 6 haftalığım 😔😔😔
Elif_nuryildirir01 Burcuveburcum yürüyüş yapmayı çok istiyorum ama bulunduğum yer eşimin görev nedeniyle bir köydeyiz çok erkekler olduğu için fazla dışarı çıkamıyorum
Elif_nuryildirir01 Bide ben kabızlık ta var lavaboya hiç çıkamıyorum ne yediysem faydası olmadi 8.hafta olunca doktora gidecez kısmet olursa doktorada soylicem
Asilalaz Elif_nuryildirir01 kabızlık varsa sıkıntı .o yuzden ekmek felan yeme .yogurt ye bol bol elma su .vs sonra seker cıkar .dıyet tapmak ozrunda kalırsın zor yanı ayrıca 20 haftalıktan sonra daha cok alınıyor kılo ılk baslarda hatta zayıflabır bıle
Habibeadiguzel Aslinda tam tersi 6.aydan sonra kilo alinir hele ilk 4 ay kilo bile vermen gerek kabizlik icin suruplar var cok ise yariyor ilk haftalardan kabizlik olmanda cok sknti sivi beslenmeye gayret et canim cok hareket ve su tuketimini arttir hem kilo verirsin hem kabizligin onune gecersin
Elif_nuryildirir01 Habibeadiguzel işte ben vermem gerekiyordu ama tam tersi olunca üzüldüm ağladım bile ama tek çare kabizligimin ve kilo fazla almamam için doktor yardımı gerekiyor
Elif_nuryildirir01 Ssguler yaa tesekur ederm güzel morel oldu evet aslında bebeği düşünmem gerekiyor ama yinede vücudum hemen alacak tipte olduğu için dikkat etmem gerekiyor yine