Merhaba’
reglim 4 gün gecikti evde sabah ilk idrarımla test yaptım belirgin sayılabilecek ama hafif silik olan 2. Bir çizgi çıktı. İçim rahat etmedi test bozuktur dedim kan vermeye gittim. Doktor önce üstten muayene etti. Ve kese gözükmüyor ama rahim duvarı kalınlasmıs dağa erken olduğu için görünmeyebilir kese dedi kan testine yönlendirdi. BetaHcg 189.50 çıktı doktorum ameliyata girdi sonuç gösteremedim öğleden sonra fakat asistanını aradım. Doktorumun gebe olduğumu değerin iyi olduğunu 2 gün sonra tekrar gitmemi kan vermemi söylediler. Sanırım artması gerekiyormuş betahcg dış gebelik vs olmaması için Allah korusun :) peki ben şuan kaç haftalık hamileyim tam bilmiyorum. Nasıl hesaplayabilirim. Çok tecrübesizim.. :(