adyali34 Kizlar 19.50’de normal dogumumu gerceklestirdim.. Allah’ima bin sukur.. en kisa zamanda hikayemi paylasicam.. suan dualariniza ihtiyacim var biraz fazla dikisim var.. Allah herkesin bebegini kucagina almayi nasip etsin saglikli sekilde.. selamlar ❤️