Damla01 Doğumda bir dünya kan ve sıvı akışı oluyor. Beyaz renk uygun değil gibi geldi bana. Ben normal doğumda kırmızı uzun kollu bir gecelikle gezmiştim. O da hemen kirlendi. Şimdi kısa kollusunu arıyorum ama bulamadım. Sonra pijema giyiniyor ama onunla da koridorda geziliyor sonda ve hasta bezi ile. O yüzden mümkün olduğunca koyu renk tavsiye ederim.