Aslinur merhaba Aslı, çok yerde yazmıştım bu durumu ve be kadar müzdarip oldugumu, görmemişsin çok normal, iyiki ben aeni gördüm 😌 aynı durum bende de var şuan 6+1 oldum. Ve 4-5 gündür ayaklarım şiş ödem halimde ellerim de öyle. Bende sigara kullanmıyorum, tuzsuz yiyorum ve bol su içiyorum. Önümüzfeki hafta tahlillerm yapılıcak umarım değerimde birşey çıkmaz. Bende bir çözümünü bulamadım açıkçası canım, ayaklarımı havaya dikiyorum biraz daha iyi geliyor. Ve ben birden şiştim kilo alıyorum sonra azalıyor git gel yaşıyorum. Ödem oldugunu düşünüyorum. Zonkluyor yanıyor 🙄😔