25agustos aslında şeker yüklemesi yaptırmak istemediğim için değil sadece ozcan bey yaptırıyor şart bu dediği için sekreteri, bana pek hoş gelmedi sonuçta isteğe bağlı bir durum şeker yüklemesi. Yoksa karşı olduğum için falan değil. Once bi beni kontrol etse tahliller falan yapıp ona göre karar verse sıkıntı yok ama daha ilk defa randevu aldım ve şeker yüklemesi için aç gelmeniz gerek dediler.