Kızlar merhaba 38+3 haftalık hamileyim doktorum çarşamba gününe sezeryan randevusu verdi en son gittiğimizde nstde hafif ağrılar cıktı alltan muayene etti bebeğin kafası çok yukarda doğum kanalına inmez o yüzden sezeryanla alalım dedi ama sezeryandan çok korkuyorum ve kafam çok karışık 1 günüm kaldı ama normal doğum için diretsem mi acaba