Klasik bir cümle ile başlayım bari burda hep okurdum hikayeleri uzun ve detaylı hikayeleri nedense daha çok severdim 😅 bilmek isterdim nerde ne olucak napilacak diye belki benimde hikaye uzun olur kızlar
artık 41.haftalık olmuştuk kızımın gelmeye niyeti yoktu diye düşünüp duruyorduk strese sokuyordum kendimi deliymisim😁 Çok rahat bir hamilelik geçirdim mide bulantısı yok aserme yok tiksime yok bol gezme var yemek var doymuyordum 34.haftaya kadar yüksek tansiyon teshisi konuldu tahliller dekan derken doktorum alfamed başlayalım dedi 16lardaydi cunki bebeğe bi zararı olmamış allaha şükür sonra yavaş yavaş şişmeye başladım ayaklarim davul gib oldu bacaklarim desen ayrı bi alem artık yürüyemez oldum ayaklarımın şişkinliği mantara dönüştü onada ilaç başladım hep 38 de doğururum dedim olmadı 41 e kadar bekledim dun gece 12 buçuk gibi yattık bugün kontorlum vardı cunki gece 2 de tuvaletim gelmiş bi vaziyette kalktım ama kalkarken tutamıyorum alıyor biseler meğer suymus anlamadım pedim ıslanmış sarımsı biseler var neyse değiştirdim yattım aa oda ne uyuyamiyorum kaşıklarım ağrıyor gece 3 buçuk oldu birden yine sıçradım koştum tuvalete yaptım tam kalkicam biseler alıyor peceteye sildim kan aha dedim nişan bu nasıl sevindim evde saat 4 4 bucağa kadaar dolandım o ara eşim kalktı anlattım durumu falan sonra duşa girdim karnına az sıcak su tuttum felan annemleri arayalım gidelim dedik gittik nst çekildi 2 kez acıklik bakıldı 2 cm di eve gönderdiler sabah gelirsin dediler gittik kahvaltı hazırladım evi az topladım yine duşa girdim saat 9 a geliyordu gittik doktorum gelmiş kontroller felan suyum azalmış yukarı gönderdi bakıldı suni şancı verdiler saat 10 buçukta 11 gibi bebek kalp atışı zayıfladı açıkmis dendi serum bağlandı 12 gibi tekrar suni takıldı şancı kısmı gerçekten zormus ama rabbim o arada dayanma gücünü dinlenme zamanını veriyor şancı geldikçe anneme bağırıyorum anne olmuyor felan doktorum geldi bebek kanala inmemiş yan duruyor saat 3 buçuğa kadar dönmezse sezeryan dedi duydum bunu dururmuyum her gelene beni sezeryana alın diye yalvarıyorum neyse saat 1 oldu 2 oldu 3 oldu bie ıkınma isteği geliyor sanki kakam var gibi ebeye dedim şancı gelince ikin alttan bakicam dedi bi baktı tam acıklik bebegin kafasını görüyorum yağmur hadi dedi ikin hemen odayi hazırladılar yatak bi anda çatal oldu herkes o kadar ilgili ki benimle devlet hastanesindeyim bana sancin geldikçe ikin dediler ikindim ebe karnıma bastı ben ikindim bitmicek sandım sonra hop içimden bisey kaydı gitti hemem koynuma verdiler gözleri açmış bana bakıyor elimi tutuyor daha 10 dakika önce karnım da olan şey şimdi kucağımda kontroller için aldılar sıra bendeydi ve tam 1 buçuk saat dikisim sürdü yarim saat bebegin eşini beklediler doktorum geliyor bakıyor o süre doğumdan da zordu valla ama gözüm aklım hep kızımda derim ince olduğu için dikiş tuttamdi estetik yapıldı felan sonra kucağıma verdiler babası geldi annemler felan hepsi o kadar güzeldi ki şancı kısmı gerçekten zor ama geçiyor kızlar sadece dua edin kalın 3840 gr 53 cm doğdu emzirdim şimdi uyuyor karşımda rabbim isteyen herkese nasip etsin kızlar bende artık mezun oldum ama burdayım gitmem burayı çok sevdim varsa sorularınız felan cevaplamak isterim 💜 @adm sabitler umarım faydalı olmuşumdur inşllah