Merhabalar benım sızlere bır sorum olacak 28 mayısda lekelenme geldı ama 29unda tam anlamıyla kanamam geldı ovuslasyon hesaplamam ıcın hangısını baz almam gerekıyor? Bu ıkı tarıhe gore yumurtlama gunude degısıyor cunku. Cevaplar ıcın sımdıden tesekkur ederım🤗