Gulcintsn tam 18 de 33 du benim agrim oluyodu ztn ayakta duramiyodm plasentada asagidaydi . Sonra dikkat etmeme ramen progestanda kullandim 29 indi 2 hafta sonra ve sonra 28 oldu tabi ben daha cok panik oldum .. ilaclara devam’ettim agrilarim ve kasilmalarim hep devam etti yata yata 27+0 oldum bugun ..
bugun yine hastanelik odum bu yuzden bi ara 32 olmustu tekrar ve yine inmis:( valla artik o kdr yiprandimki dikkat et canim bi anda inebilen ve cikabilen bisey