Merhaba 29. Haftadayim kizlar. Lutfen okuyup yardimci olun anlatabilmek icin uzun yazicam 😐 Dün afedersiniz sağ popo kısmında agri vardi bi noktada, yoruldm heralde dedim. Sabah kalktigimda hem orada hemde sol kasığım mı desem orada ağrı vardı. Calisiyorum masa basnda isim. Gunduz oturuyoken kalktığımda adim atamadm her seferinde. Sanki bacagim cikmis ordan oyle bir agri sanci. Ne öne ne arkaya adim atamiyodm zor idare ettm. Şimdi evde yatiyorum tuvalete kalksam yine ayni agriyo, yatarken bisey yok, saga sola donerkende agriyo. Yarin yine ise gidicem napicm boyle bilmiyorum. İnternetten baktim çatı agrisi olabilir mi bu? Bebegimde bas asagi pozisyonda bu arada.