Merhaba Kızlar😊
Öncelikle herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almasını dilerim. Bebek isteyenlerinde en kısa zamanda gebe kalmalarını dilerim. Benim sorum hamile olanlara giysilerinizi iç çamaşırlarınızı mayolarınızı nerelerden alıyorsunuz? Alışveriş merkezlerinde hamile giysileri pek yok ancak büyük beden elbiseler hamilelere göre. Yaz geliyor mayo şort vs. nerelerden alıyorsunuz?