Mysteryyy Kizlar bugün iki kez sag göğsümden göbeğime dogru sivi akti . 21+6 dayim. Forumlarda 24. haftadan sonra gelebilir yaziyor. Benim oldugum haftalarda sivi gelen oldu mu?
Ebrs Mysteryyy benim 25ten sonra gelmisti ama senin haftanda da normal canim. Yinede icinin rahat etmesi icin bi doktoruna görün istersen 😊
Naze2151 Mysteryyy bende 17. Haftada geldi hatta burda bir anneye sordum sakin sıkma dedi ama tabi benimki akmadı çok az damla halinde gelmişti sıkınca erken doğumu tetikliyormus
Gozde_coskun Mysteryyy ben 32.haftada geldi ama belkı onceden geldıde ben mı farketmediö bilemedim canıö, doktora sorcaktım unuttum ne anlama gelıyor bılıyormusunuz. Suan 34 haftalıgım
gizemmm Bende de 20. Haftalarda olmuştu galiba bir sorun olmadı sarı renkli bir sıvı süt demişti doktorum
Mysteryyy Gozde_coskun farketmemek mumkun olmadi aktığını hissettim bi baktim göbeğime dogru bi sey akıyor canim. Doktora yazdim normal olduğunu artik sıkan sütyenler giymemem gerektiğini soyledi
defne55 Mysteryyy geçen bi arkadaş yazmış 16 haftalikmis ondan da gelmiş canım anlayamadım erken mi geliyor 🙄
Serife07 Mysteryyy masallh canım kimseye söyleme ilk ağız sütü o benimde 6 Ayda gelmişti vücut kendini hazırlıyor doğuma ne guzel birşey. Doğumdan 2 gün sonra sütüm geldi ama nasil süt tek göğüsten 100 cc