Merhaba. Benim doğuma çok var ilk gebelik ama çok yakın arkadaşım sezeryan oldu ve bizzat hastanede ziyaret edip gördüm nasıl olduğunu. Valla sanki çocuk doğurmamış, ameliyat olmamş gibiydi. Sohbet ettik bebeği sevdik. Emzirdi. Müge hanımın hastası hatta :) 2. Gün gitmiştim ben. Kendisi istedi sezaryan. Ben o sancıları çekemem yapamam diye sezeryanı planladı. Ben hiç bişey anlamadım korktuğum gibi olmadı hemen geçti gitti diye anlattı. İnşallah senin de çok güzel rahat geçicek. Korkcaksan bile son güne kadar kendini korkutma. Son gün kork. O günü de hemen atlatcaksın zaten.