Çatı muayenesi olduğumda bugün kanama olabilir demişti doktorum benimde, ilk doğumumda. Olmamıştı bende ama sizinkinde zorlama olmuş biraz ondan kaynaklı olabilir. Yinede içiniz rahat etsin doktorunuza danışın isterseniz. Sancı ve kasılma farklı şeyler bu arada canım