Benim doğuma 3 hafta kala her gece sancım oluyordu ve her gece doğuruyorum zann ediyordum sonra yalancı sancı dediler ama garib şu ki gündüzler ağrı olmazken geceleri başlıyordu ben sancıdan ve heyecandan uyuyamıyordum bile. Korkutmak gibi oldu ama benim başıma gelen buydu