Selam kızlar nisan ayında düşük yaptım 1 ay kanamam oldu kürtaj olmadım.18 mayıs da son adet tarihim geçen hafta ctesi test aldım ama tek çizgi çıktı fazla erken yaptım sanırım. Şuanda göğüslerim aşırı hassas ve bugün yeşil damarlar oluşmuş göğüslerimde hiç damar yoktu normalde zaten esmer tenliyim. İdrarım koyu renk geliyo ve saçlarımda aşırı yağlanma kepek problemi oluştu.şimdi sizce umut var mı :) bir daha test alıcam negatif çıkar diye üzülüyorum.içinizden ne geçti okurken 🙈