Merhaba hamiş anneler 😌 2 Haziran da hamile olduğumu öğrendim değerim 129 du. Son adet tarihim 7 Mayıs. Bugün kontrole gittim kese göründe bebek görünmedi. Kan tahlili verdim değerim 3300 çıktı. Doktorum 2000 civarı bekliyordum ikiz olabilir dedi böyle bişey yaşayıp tek bebek ya da ikiz bebek sahibi olanlar var mı ? Normal mi değerim yoksa fazla mı artmış?