Ezgi1989 canım şimdi tetanozun bağışıklığı 10 yıl sürüyor diyorlar. En son tetanos aşısını da en son okul çağında yapıyorlar bu yaşa gelene kadar bağışıklık falan kalmıyor yani. Şimdi benim mantığıma yatmıyor açıkçası. Ben bu yaşta hamile olmasaydım acil ameliyatlık bi durumum olsaydı ay dur önce tetanos vuralım mı diyeceklerdi? Hayır. Bunca insan tetanos bağışıklığı yokken ameliyat oluyor birşey olmuyor da hamilelere ne diye vuruyorlar ne kadar saçma birşey ya. Ben vurunmayı düşünmüyorum şahsen. En son ortaokulda elime Paslı tel batmıştı o zaman bi vurundum kolumda hala o gün bugündür şişliği duruyor. Doktorum bağışıklığın var hepatit aşısı vurunmana gerek yok dedi onu da vurunmayacağım. Bak arkadaş demiş yurt dışında vurunmuyor diye orda herkes tetanos mu oluyor yooo. Bizimkilerin gereksizliği