Arkadaslar meraba bn olivetra ignesi ve ilaci kullandim 5 gun. Igne olali 19 gün oldu bgun adet olmam gerekliydi igne adet gununu etkiler mi? Okudugum yazilarda genelde igneden 14 gun sonra adet olmazsaniz hamilesiniz yaziyor . Acaba hamile miyim belirtimde yoktu ama belirtisizde kamile kalmis olabilrmiyim ? Gebelik testini ne zamn yapmaliyim. Yasayanlar bilgi verirmi acaba ? Simdiden teskkrler.