SemaSalihh 30 haftalık gebeyim bir yandan hemen kavuşmak istiyorum bi yandan da biraz daha uykuya doymak istiyorum 🤣 benim gibi olanlar??
Krbksrf SemaSalihh ben artik dogsun istiyorum cok merak ediyorum 36+5 suan artik tekmeleri felan cok sert yururken felan kasiliyorum .artik işe de gitmek zor geliyor 😊
titebouille SemaSalihh doğsun istiyorum çünkü her yerim ağrımaya başladı.. ağrı olunca bende mi sorun onda mı diye korkuyorum. En azından doğarsa ağrım olsa o gözümün önünde olur bilirim ki sıkıntı sadece bende.
Zmrtbdk SemaSalihh 32 haftalığız biz de.Hareket etmek zor,yatmak zor.Öte yandan merak,kavuşma isteği de hat safhada.Biliyorum doğunca da kolay olmayacak.Özellikle uyku kısmı ve birbirine alışma süreci.Ama olsun 😌
SemaSalihh Krbksrf Senin zamanın daralmış zaten son aylar zor gerçekten ☺️ Ben o kadar daha zorlanmadım o yüzden karamsarım ☺️
Krbksrf SemaSalihh aynen canim zaman azaldikca heycan basiyor su hafta bi atlatayim bisi istemiyorum artik izne ayrilacagim 😀😀 seninde zman cabuk gecer bn o hafta zmn cabuk geciyordu 😀
titebouille SemaSalihh henüz 28 haftalığız şimdiden zorlanacağımı düşünmüyordum kendi kendime nazar değdirdim sanırım
titebouille Zmrtbdk tek derdimiz uykusuzluk olsun canım valla.. ağrılar çekilmiyor.. sağsalim alalım kucağımıza hepimiz inşallah..
SemaSalihh titebouille ben 30 haftalığım tek ayak şişmem oldu Allaha şükürler olsun tabi ilerisi ne olur bilemiyorum
titebouille SemaSalihh Ne güzel canım yorma kendini ben iyiyim diye yordum bişeylere üzüldüm temizlik yaptım son 2 gündür kötüyüm geçiyor ama yavaş yavaş şükür..