tazeanneeeeee Arkadaşlar merhabalar Üsküdar tarafında oturuyorum ama henüz hastane kararı veremedim 10 haftalık olduk bile öneriniz var mıdır 🙄
Duyguveminigi tazeanneeeeee cnm bn camlca erdem tulay hnima gdiorum isinde iyi gleryuzlu bide tam bi normal dgumu dsteklyen bi dr. Oneririm yani 🙂
[silindi] tazeanneeeeee Normal doğum 3.000 sezaryen 3.500 doktor muayenesi 130 olması lazımdı tam hatırlamıyorum 😅
[silindi] tazeanneeeeee çakmak erdem hastanesi Yasemin hanıma gidiyorum canım gayet güleryüzlü ben memnunum fiyatları da uygun
tazeanneeeeee Denizanne Sıkıntılı bir sürecim olmuştu o zaman gittim bende ama bilmiyorum bida gidesim ne hikmetse gelmedi 😔😔😔 evet fiyatları çok iyi gerçekten hangi doktora gidiyorsunuz normal doğumu destekleyen bir doktor mu
Duyguveminigi tazeanneeeeee mesela cakmakla camlca arasinda fyat frki var evim cakmagin orda ama ben doktrumdan dolayi camlcya gdiorum evet bakinca hastne ve odalari kucuk cakmaga gore ama bi gun icin bnce cokta onemli deil 😂 normal 1350 genel szryan 1550 muanede 80 nst de 30 tl
Denizanne tazeanneeeeee elif hanıma gidiyorum henüz doğum hakkında konuşmadık haftaya konuşuruz ama muhtemelen canım
Duyguveminigi Alice evet cnm esimden faydalaniorm ben ama bu analik hakkimi ne varmis ya sgortasi olmayanlar icin onu bi ara sor istersen