Hirapoyraz Arkdaslar 13+6 haftaliqim dislerim kaplama icindeki dis cok aqriyo ewde ne yapilabilir bilqisi olan varmi
Hzlhakko Hirapoyraz tuzlu su gargara yap 3-4 kere dişin üstünde karanfil çiğne çok ağrırsa parol içebilirsin o haftalarda bende çok cektim ama 1 hafta sürdü geçti şükür 🙏
Rumeysa_ Hirapoyraz iki dakka da aferin geçsin istiyorsan yap eşim doktor değil ama binlerce kere razı olsun allah ondan gebeliğimde çok diş arısı cektim karanfiller koydum şirketler Tuzlu gargaralar fayda etmedi hiçbiri 🤷♀️ Bak şimdi ne yap biliyormusun parolu ezerek toz haline getir ve toz haline getirdiğin parolu bir peçetenin içine koy peceteyi kapattıktan sonra üzerine limon kolonyası sonra da ağrıyan dişine bastır iki dakika içinde duanı beklerim artık bacım 💆♀️ Biraz yakıp uyuşturuyor ağız içini biraz tuhaf yapıyor ama olsun agrısını şak diye kesiyor 2 dakka tut dayan yeterlidir 💆♀️
Mthnblt Geçmiş olsun arkadaşım bende 39 haftalığım çok ağrı çektim , bir çay bardağı sirkeye bir iki diş sarımsak doğrayıp kaynat soğuyunca gargara yap tutabildiğin kadar biraz yakıyor ama agrıyı geçiriyor 😞
minikkurabiyem2019 Kızlar benımde dişiö agrıyordu bır ay oncesinde suan agrımıyor ama diş dr çekilmesi gerek son 3 ayda agrırsa cekemeyiz dedi. Dogum dr da iZin verdi cektirebilirsin dedi ama ben korkuyorum 23 haftalıgız sizce bişey olurmu cekilse
Teonam minikkurabiyem2019 olmaz canım son ay önerilmiyor oda erken doğum riski olmasın diye kendini kasarsın korkarsın diye bence tam ideal zaman senin için
minikkurabiyem2019 Teonam evet son ay gıdemıyormussun dogumu tetikler diye bende korkuyorum ertelemeyim biran önce cektireyim sonra basıma iş alırsam agrısı cok fena kimseye vermesin rabbım 😓
Teonam minikkurabiyem2019 bence de canım rabbim diş ağrısı ile sınamasın hamişleri 😔 ben biran önce doğursam da şu diş ağrısını çekmesem diyorum 😔