Pnarcelebi normal normal canım bizimkide uyuyordu o zamanlar şimdi 34.haftadayız oğlum sürekli parmağını emiyor hep karnı aç aslında bende çok yiyorum doktor dedi doğduğunda parmağı buruşuk olcak emmekten dolayı yanaklarıda tombik 😁 bazen bize deli hareketi yapıyor 😁 çıkmaya çalışıyor😁