Merhaba hanımlar öncelikle uzun olacak biraz hakkınızı helal edin ..
Başından beri çokta rahat geçmeyen bir hamilelik dönemim oldu mide bulantılarım çok ağırdı çok kilo kaybettim çok sancılı günler geçirdim halsizlikler yorgunluklar ağrılar uykusuzluklar eğer Benim gibi olan varsa üzülmesin bende rahat geçirmedim hatta hiçte rahat değildi neyse çok şükür bebek sağlıklıydı diyip kendimi avutarak geçirdim hamileliğimi ..
Gelelim Doğuma hep normal Doğum istedim aklım normaldeydi ama hamileliğim zaten kötüydü birde acı eşiğim inanılmaz azdır 😬 yine de kendimi avutup yaparım ben diyordum 🙈
artık son kontrollerde bebeğimin iri olduğunu ve maalesef normal Doğum yapamayacağımı öğrendim aslında doktorum bana bıraktı ama bebek iriydi gerçekten çok zorlanırdım.. neyse biz son kontrolde gün aldık pazartesi spinal sezeryan olacaktım yani 10.06.2019 olacaktı biz kontrolden döndük o gün , gün boyu gezdim Ramazan’dan çıktık artık yürüyelim dedim Akşama kadar gezdik annem bizdeydi babam gelmişti ama o döndü akşam anneme hadi anne evi temizleyelim dedim oda yarın yaparız cumartesi dedi Yok dedim ben yaparım o zaman başladım işe oda yardım etti biz evi komple temizledik ben bu gece geç yatacağım sabah erken kalkmak istemiyorum dedim kendimi zorladım geç yatmak için 12de yattım gece 3te bir sancıyla uyandım garip bir acı vardı sağ tarafımda sadece bir el yeri kadar yer acıyordu kasıklarımda ağrı falan yoktu saat 4 oldu geçmedi eşim hadi gidelim bir nstye bağlan dedi Yok dedim geçer bu Doğum sancısı değil okudum o kadar dedim 😂 dayanamadım 4.30da acile gittik sancım çıktı bu arada 38+4 oldum Doğum başlayabilir dediler ama açıklığım yoktu isterseniz yatış verelim dediler Yok dedim zaten Pazartesi’ye gün almıştık çıktık doktorumuza haber verdik gelin bugün dedi tamam dedik ben hala bu sancı değil yalancı sancıdır diyip Pazartesi’yi bekleriz diye ümit ediyordum 😂 gitmeden bu arada hala ara ara gelen sancılarım olmasına rağmen ben kuaföre gidicem diye tutturdum ve gittim saçlarımı yaptırdım 💁♀️ neyse gittik doktorumuza yatışını yapalım bugün alıyoruz dedi bende tamam demek zorunda kaldım sancıyı çekmeyelim boşuna dedik .. yatışım yapıldı 2 saat sonra spinal sezeryan olacaktım bu arada normal Doğum dışında hiç bir Doğum hakkında araştırma yapmadım korkarım diye tamamen doktoruma güvendim o konuda .. beni hazırladılar ameliyathaneye indik ben o kadar sakinim ki kendimden beklemezdim.. anestezi uzmanı geldi dediklerini yaptım biraz canım yandı sonra hiç birşey hissetmedim ve gerçekten çok sakin davrandım doktorum geldi 5 dakika sonra bir ağlama duydum doğdu mu dedim herkes beni unuttu ona odaklandı bu nasıl birşey diye 😂 biraz tombik olduğu için tüm hastane bizi konuşmuş 😂 gördüm ağladım çok güzel birşeydi ultrason fotoğraflarındaki aynısıydı kopya baba 😂 o çıktı sonra beni çıkarttılar çok rahat geçti cidden hiç birşey hissetmedim sadece biraz sallandım ☺️ Çok rahattı kaç saat sonra uyuşukluğum geçti hatırlamıyorum uyuşukluk geçince hemen ayağa kalkabildim kolay kalktım yürüdüm .. daha sonra o geceyi atlattım ama ertesi gün mahfoldum çok acı çektim artık narkoz şeklinde ağrı kesici yaptılar bana mısın demedi yemediğim ağrı kesici kalmadı ama geçmedi bu arada ilk gün gazımı da çıkartmıştım ben bol yürüyüş yaptım yine de geçmedi bugün çıkışımız bu oldu ve hala ağrılarım var acı eşiğim çok düşük sanırım ondan allah herkesi çocuğuna kavuştursun .. Bende bir an önce iyileşip bebeğime rahat bakabileyim inşallah 🙏 emziriyorum ilk günden itibaren sütüm gelmedi ama hep denedim bırakmadım ama mama takviyesi yapıldı çünkü bebek iriydi ve süt gelmediği için şekeri düştü şimdi 15 dakika kendim emziriyorum sonra mama takviyesi veriyorum en azından sütüm gelene kadar bol bol inşallah gelir 🙏 Ama şu ağrılarımın biran önce bitmesi lazım , 08.06.2019da doğdu minik kızım 😍 Allahım herkese yaşatsın 🙏 bol bol dua edelim birbirimize 🙏