Ebrarrebral 11+0 normalde beyaz akıntım vardı şimdi ise biraz koyulasti ve mide bulantim kasık ağrım da bitti yalnız kuyruk sokunumda ara ara ağrı oluyor bu durumu yasayaniniz var mı ayrıca daha önce düşük yaşadığım için 100 mg progestan kullaniyorum
[silindi] Ebrarrebral Canım ben 10+2 yim 11. Haftadayım. Beyaz akıntı bende de var haftaya doktor randevum var soracağım normal olup olmadığını ama normal diye biliyorum. Kokusuz beyaz akıntı hamilelikte oluyor zaten. Ama yine de mutlaka doktoruna danış derim ihmal etme o bel ağrısı bende de olmuştu ama bence hamilelikten değil benim soğukta kalmış o yüzden olmuştu sonra geçti kendiliğinden
Ebrarrebral [silindi] canım ben bayramdan önce gittim o zaman bana 1 ay sonra gel dedi ve cok uzun bir süre devlet Hastahanesi olsa tamam hasta çok diyecem ama değil ki neden bu kadar uzun süreye kontrol verdi anlamadım eğer devam ederse hiç beklemem valla. Peki sende kasık ağrısı ve mide bulantısı var mı cnm
[silindi] Ebrarrebral canım kasık ağrısı en başından beri var. Yuvarlak bağ ağrısı şeklinde tarif edilen ağrı tam benimkisi. Durduk yere ağrı olmuyor ama oturup kalkarsam hareket edersem gülersem falan ani bi kramp giriyor sonra geçiyor hemen benim ağrım bu şekilde. Bu da tamamen normal bebek büyüdüğü için baskı yapıyormuş o yüzden oluyormuş. Mide bulantısı da 1 2 hafta yaşadım sonra geçti. O bizde genetik annem de ablam da mide bulantısı yaşamadan geçirmiş hamileliklerini bende de öyle oldu çok şükür. Randevuya gelince de biz de özele gidiyoruz ama belli bi zaman sonra artık her hafta gitmenin bi anlamı kalmıyor. İlk zamanlar her hafta giderken bana da çok zor gelmişti beklemek. 3 hafta sonraya randevu verdi doktor 2 haftası bitti 1 hafta kaldı benim randevuma. Özel de olsa devlet de olsa ayda bir çağırıyor zaten doktorlar merak etmeyin herkes aynı durumda 😊 ki ben daha öncesinde bi kayıp yaşadım maalesef bebeğimin kalbi durdu ama doktor gerek görmedi 8. Haftayı atlatalım gerisi kolay demişti öyle de oldu. 8. Hafta bitince gittik en son ondan sonra 3 hafta sonra gelin dedi
[silindi] Ebrarrebral canım kasık ağrısı en başından beri var. Yuvarlak bağ ağrısı şeklinde tarif edilen ağrı tam benimkisi. Durduk yere ağrı olmuyor ama oturup kalkarsam hareket edersem gülersem falan ani bi kramp giriyor sonra geçiyor hemen benim ağrım bu şekilde. Bu da tamamen normal bebek büyüdüğü için baskı yapıyormuş o yüzden oluyormuş. Mide bulantısı da 1 2 hafta yaşadım sonra geçti. O bizde genetik annem de ablam da mide bulantısı yaşamadan geçirmiş hamileliklerini bende de öyle oldu çok şükür. Randevuya gelince de biz de özele gidiyoruz ama belli bi zaman sonra artık her hafta gitmenin bi anlamı kalmıyor. İlk zamanlar her hafta giderken bana da çok zor gelmişti beklemek. 3 hafta sonraya randevu verdi doktor 2 haftası bitti 1 hafta kaldı benim randevuma. Özel de olsa devlet de olsa ayda bir çağırıyor zaten doktorlar merak etmeyin herkes aynı durumda 😊 ki ben daha öncesinde bi kayıp yaşadım maalesef bebeğimin kalbi durdu ama doktor gerek görmedi 8. Haftayı atlatalım gerisi kolay demişti öyle de oldu. 8. Hafta bitince gittik en son ondan sonra 3 hafta sonra gelin dedi
Ebrarrebral [silindi] masaAllah cnm bende 4 hafta mide bulantısı yaşadım o da ıştahsızlıktan birsey yiyemedigim içinmiş :) ben 24 mayısta gitmiştim ve daha 2 haftam kaldı ki ben ekim ayında 6+5 düşük yaşamıştı ayrıca benim hem düşük riskim hemde erken doğum riskim de var düşük yaşadığım için progestn kullanıyorum Rabbim bu sefer yavrumuzu kucagimiza almayi nasip etsin inşaAllah
ZalovaLeyla Bende hamileliğin başından bel ağrıları var ve beyaz akıntı oluyor ama doktor sarı, yeşil ve kokulu olmadığı sürece korkacak bir şey yok dedi.
[silindi] Ebrarrebral amin korkmayın sıkıntı bi durum olsaydı erkenden çağırırdı bi sıkıntı görmediği için çağırmamıştır. Sağlıkla kucağımıza alırız inşaallah Rabbim sağlık sıhhat versin yavrularımıza😊
ZalovaLeyla Ebrarrebral aynı durumdayız galiba 2 gundur bende de öyle oluyor ama koku yok. Tamda sapsarı deyilde sarıyla beyaz karışmış gibi. Ben normal gibi anladım ama doktora sorucam. Bilgi edinsem yazarım
Ebrarrebral [silindi] doktor da öyle dedi şu an hersey çok iyi 1 ay sonra gel dedi ama işte ilk gebelik ya heyecan oluyor :)
ZalovaLeyla Ebrarrebral ben şimdi geldim doktordan sordum akıntı fazla diye eğer seni rahatsız edecek bir durum yoksa yani koku, kaşıntı, kızarıklık yanma bissi gibi o zaman korkma dedi hamilelikde akıntının fazla gelmesi oluyormuş. Benim doktor böyle dedi
ZalovaLeyla Ebrarrebral ben şimdi geldim doktordan sordum akıntı fazla diye eğer seni rahatsız edecek bir durum yoksa yani koku, kaşıntı, kızarıklık yanma bissi gibi o zaman korkma dedi hamilelikde akıntının fazla gelmesi oluyormuş. Benim doktor böyle dedi
Kumru82 Bende 11+0 bulantım bunhafta daha fazla tiksinme sol kasık ağrısı arada giriyor geçiyor sarı akıntı bendede var dr normal dedi şuan haftaya ikili test içşn gideceğim hayırlısı
Ebrarrebral Kumru82 canım mide bulantim geçti iştahsızlık varsa mide bulantısı daha çok oluyor bende 2 hafta sonra Dr gidicem hayirlisiyla kucagimiza almakta nasip olur insaAllah