EzgiGer 7 haftalık hamileyim bebeğimizi gördük kalp atışını duyduk ama ne bulantı ne baş dönmesi hiç bir belirti yok göğüs agrısından başka
[silindi] EzgiGer ben hamile olduğumu 6.haftada anladım ne midem bulandı ne başım döndü. Allah’a şükür hiçte olmadı.
CiaoBella EzgiGer ben de gebeliğim süresince olmadı hatta gögüs ağrısı da olmadı karın şişliği ve yavrumun hareketleri olmasa inanmazdım hamile olduuma çok şükür cildimde leke de çıkmadı 🙏😊 benim gibi olmasını dilerim size de
Civcivinannesi EzgiGer benim kız arkadasım da hiç olmadı bende ara ara oldu şimdi 21 haftalık o erkek bebeği olacak hayırlısı bakalım ☺
Asafff Bence de sus ses çıkarma olmasın tatlım sonra pişman olursun çünkü biz bebeğimle kusmalar yüzünden ölümden döndük 7. Aya kadar devam etti bir gram zevk almadım gebeliğimden ama sen şansını umarım kaybetmezsin keyfini çıkar
EzgiGer Asafff 8 yıldan sonra olan gebelik olunca herşeyden korkuyorsun normal olarak iyi birşeyi bile acaba kötü mü diye düşünebiliyorsun 🙂
baharclk EzgiGer ne olsun istiyosun😊 bunumu dert ediyosun yani yok diye napcksin ki ilac falanmi kullancksin olsn diye 😁 canim ne kdr sanslisin benimde yoktu o zamanlar 13 16 arasi oldu kide bulantilarm azcik bi sure o kdr onun disinda belirti hic yoktu birak olmasin niye sorguluyosun 🤔
Nurefsan EzgiGer bende 14.haftadayım bu zamana kadar hamdolsun ne ağrı ne kusma olmadı. Her bebekte farklı oluyormuş.
Tansu36 Ayyyy olmassin ben suan 31 im ve hâlâ devam ediyor yemin ediom kusmaktan artık bez dim çok şükür de 😂 sen ben doğuma kadar istikamet devam
Meltem19 EzgiGer benım 8.haftada basladı 17e kadar surdu belli olmaz inşallah olmaz berbat bişey.Kutsanmıs hamıle olmaya devam edin ☺☺☺
Brkgl EzgiGer benim de tam olarak aynı,hiç olmadı mide bulantısı v.s 7+5 benimde,pazartesi duyacağız inşallah kalp atışını ☺
Alinmavi EzgiGer herkeste olcak diye bir sey yok ki. Herkesin bunyesi farkli. Gebelik baslangicinda sık goruldugu icin normal deniyor ama cogu gebede olmuyor zaten.
Omerinannesi EzgiGer Ben 8 haftalikken bulantilar basladi 18. Haftaya kadr kustum canim insallah yasamassin ama erken de olabilir belki ilerde baslar bunyeye gore degisiyo galiba birazda karsi komsum hamile 4 haftalikken kusuyordu 😊