Kubraismail61 Kızlar ben daha önce 200 mg olanını kullanmıştım acile gitmek zorunda kaldım lekenlenmem olunca acil doktoru 100 mg olanını yazmış. Nasıl kullanıcağımı sormayı unuttum günde kaç kez bide ben vajinal kullanıyorum bilgisi olan yardımcı olurmu?
Yesimeliz Kubraismail61 vajinaya koyuyorum ben canim 2 ser tane 100 luk. Gunde 3(kez. Sana tavsiyem 100 luk lerden kullan cunki 200 lukler kolay emilmiyor etkisiz kullanmamis olursun.
nagolinda Kubraismail61 200mg gece vajinadan kullanıyorum ben de. Sen doktoruna sor. Herkesinki bir olmaz.
Mervemim Bn bir dönm 100 mg sabh akşm şeklinde kullandım sonra gündğzleri vajinadan rahat edemeyince doktorum 200 mg günde teke indirdi bnde gece yatarkn kullnıyordum sadexe
Kubraismail61 Mervemim 200 mg olanı günde iki kez alıyodum vajinadan. 100 mg olunca yarı yarıya etkisi bilemedim ya çok arada kaldım.
mercan2020 Kubraismail61 Kubraismail61@mercan2020#4908293 evet 200 mg kapsül vajinal alıyorum sabah ve gece günde 2 kez.bugün de proluton iğnesi oldum.
Yesimeliz Yesimeliz ama aldigin dozu almaya devam et. Bak ben 15 gun hastanede yattim. Progestan asiri onemli. Dozu da.
Bur_Ser Kubraismail61 Bende 100 mg sabah akşam ağız yoluyla alıyorum.Baş dönmesi yaparsa vajinal yolla alabilirsin demişti doktorum
Aylincftc Kubraismail61 gebeliğin başlangıcından beri 100mg olanı kullanıyorum tok karnına günde 3defa
espalp Kubraismail61 ben gece yatarken bir tane 100 mg içiyorum canım 🙏🏻 Normalde 200 mg içiyorsan sabah akşam içebilirsin 🤷♀️