Cileginannesi İnternette 400 mcg yaZıyor ama kutunun ustunde 400 mg yazıyo. Eger kutudaki dogruysa yeterlı ancak degılse ayrıca folik asıt mı kullanmak lazım. Yenı alıp da kullanan varmı acaba? Kahverengı bı kutu.
Sevdakkya Cileginannesi ben 5 haftalık hamileyken özelde ki doktor vermişti bana 7. Haftama kadar kullandım devlet hastanesine gittiğim de 14.haftaya kadar sadece folik asit kullanmam gerektiğini imomu 14. Haftadan sonra kullanmam gerektiğini söyledi bende içmeyi bıraktım folik asit içiyorum şuanda
Mervednr Cileginannesi ben başından beri kullanıyorum doktor başkasına gerek yok sonuna kadar bununla devam edicez. 25. Haftamdayım
Cileginannesi Mervednr doktorum onerse ınankı kullanırdım sadece eczacıya sordum o yuzden de sadece folık asıt kullancam canım
Cileginannesi Icındekı kagıtta 400 mcg yazıyo ama kutuda 400mg. Yarın eczaneye gıdıp degıstrıceö ve sadece folık asıt kullanıcaö zaten ıcınde ıyot d vıtamını b12 de var. Folattro kullandıgım. 3. Aydan sonra artık doktor onerırse kullanırım
Mervednr Cileginannesi imom güzel bi folik asit ama piyasadaki çoğu folik asitten daha doğal diye biliyorum yinede sen bilirsin