Arkadaşlar 9 haftalık hamileyim. Ve çok acıkıyorum çılgınlar gibi yemek yiyorum. Hele kahvaltıda dünyaları yiyebilirim. 😳 Kilom fazla değil ama yine de daha şimdiden kilo almak istemiyorum. Sizde de böyle mi oldu ya da bunun çaresi nedir 😞 bu arada Abur cubur değil normal yemek ve meyve yiyorum yani sağlıksız şeyler değil. Şimdiden teşekkür ederim 🌸