Deletedmom133 aslında 4. Aya kadar çok az aldım. Sonra 20. Haftada bir gittim 40 gün sonra yani 5,5 kilo almışım. Doktorum kilom için fazla felan demedi. Ben takıyorum çok. 4 ay daha var biraz daha böyle alırsam 80 90 olacağım diye korkuyorum istemiyorum o kadar almak. Vücudumda alışık değil ki o kadar kiloya.. 60 üstünü hiç görmedm. 4 ay da daha ne kadar alırım? Her ay 1 kilo alsam aslında ne güzel olur 🤔