Ben 11 haftadyim bendede oluyo agri giriyo iki saniye sonfa geciyor rahim geliştiği icin normal deniliyor. Ara sira boyle olmasi sikinti olmuyor genelde uZun sureli agri siddetli agri olursa o kotu.. canini skma normal bisey ama icin rahat etmesini istyorsan bi doktora gozukebilirsin canim