Haribo42 bende az önce baby home olanı araştırdım baya bi..çok iyi kullanıcı yorumları var.model numarasını yazıp youtube dan kullanımını da gayet iyi anlatıyorlar çok hafifmiş açıkcası beni o cezbetti.ama pusetini ayrı mı alıcaz onu nasıl çözücez bilmiyorum..10.000 liraya kadar araba var ama bunun fiyatı da gayet cazip ne bilişim 3000 ler 5000 ler bana çok gereksiz pahalı geliyor