Cansu34 slm canım;
hiç korkma boşuna sen gebeliğinin sağlıklı geçmesi için elinden geleni yapıyorsan gerisi Allahın takdiri, o ne derse o olur ötesi yok. hem kendini boş yere strese sokup bebeğini de üzme, güzel düşün güzel olsun her şey. bazen diyorum ki er şey daha güzelmiş, annemlerin zamanında ultrason bile yokmuş öle ne olacağını bilmeden, ne geleceğini öğrenmeden kavuşmuşlar bize ve bizim kadar korkup endişelenmemişler. bilmemek erdemdir diye boşuna söylemiyorlar, her şeyi bilip öğrenince de korkuyoruz haliyle ama endişelenme bence güzel olacak her şey.