sevmeh ben Esat diyorum hem çok güzel hem kulağa hoş geliyor Kıvanç biraz zorlama gibi anlam olarak da Esat daha iyi 😊 ay erkek kardeşimin adı Esat da torpil geçiyorum sanırım 😂 ama yok torpil değil Esat ismi hem eski isimlerden hem de hiç eskimiyor ayrı bi havası var