Bir kac gundur psıkojık sıkınrılar yasıyorum ailevi sorunkardan dolayı bugun bıraz agladım ve kızgın bir halde konustu... Sanırım o yuzden sıkıntılandı bebegım cogu seyi onun için yutuyorum zaten suan hem mıdem bulanıyor hem karnım belim cok agrıyor ve bebegım cok hareket edıyı 22+1 haftalık hamileyim nasıl gecıcek bu durum 🤔🤔