Zeynepsmom Merhaba 36+1 hamileyim doktorum bugün plasentada kireçlenme yaşlanma başlamış dedi başına böyle birşey gelen var mı gelişimi şu anlık gayet güzel . Bu durum başına gelipte sorun yaşayan oldu mu yada bebeğin gelişimini ciddi anlamda etkiledi mi ?
Turas Zeynepsmom artık yaslanması gayet normal çunku zaman doluyor bebegın saglıklı sekılde gelısımını ve suresını tamamlıyor o bakımdan bundan sonrakı surede sıkıntı olacagını sanmıorum
Meryemgunduztoptas Zeynepsmom yaa aynıyız sanırım bende şuan 36+3 oldum 2 gün önce gittim bana da böyle birşey dedi doktor ama asla sıkıntı değil dedi artık sona geldin daha önce başlasaydı belki sıkıntı olurdu dedi
Gkcmhll Zeynepsmom ben 36+5 de doktor plasenta yaşlanması var Doğum başlamış demek oluyor bu dedi bugün de doğurabilirsin 1 hafta içinde de ya da günü gelince de olur ama Doğum başlamış dedi ve 5 gün sonra doğurdum ama şükür bebeğim de sıkıntı olmadı sadece azıcık erken doğmuş oldu merak etmeyin birşey olmaz inşallah
Zeynepsmom Turas teşekkür ederim bende öyle düşündüm sadece biraz daha kilo alsın istiyorum doğuma kadar 😊
Aysenur9689 Bende burda bekliym. Bana da 30 haftalıkken söylemişti. Araya bayram girince tekrar kontrole gidemedim. Kafamı çok kurcalıyo. inşallah bişey olmaz da sağlıkla kucaklarız. 🙏
Zeynepsmom Meryemgunduztoptas bana da öyle dedi kafana takma sakın sıkıntı olmaz zaten her hafta kontrole geleceksin sadece kakasını erken yapabilir ona da çok rastlamıyoruz bu durumda dedi erken gelir mi diye sordum hayır dedi hatta çatı muayenesi de yaptı 40 haftayı bulur doğumun dedi ama insan tedirgin oluyor internetten baktım gelişimini engelleyebilir diye yazıyordu o yüzden üzüldüm
Meryemgunduztoptas Zeynepsmom kilosu ultrason kağıdında 2790 gram yazıyor ama doktor 2500-2600 olarak say sen dedi haftasına göre normal herşey dedi. Bende gebelik şekeri var diyet yapıyorum zaten. Kilo sıkıntı değil yapı gereği de iri anne baba değiliz. Doktor öyle iri bebek beklemeyin dedi. Ben perinatoloji ye gitmiştim gerilik var demişlerdi.Ama öyle birşey yok dedi perinatog herşey normal dedi. Bizim minik minyon olacak sanırım 🙈 sağlıklı olsunda inşallah 😊
Zeynepsmom Meryemgunduztoptas inşallah aynen öyle bi sıkıntı olmasında baştan biraz stresli başladı öyle de gidiyor hamilelik sağlıkla kucağımıza alalım inşallah kontrole giderseniz son durumu da yazarsınız 😊♥️
Zeynepsmom Meryemgunduztoptas bugün 2900 gr çıktı kilosu boyu 50cm olmuş bana da gayet iyi haftasıyla uyumlu dedi doktorum bakalım bundan sonrası için nasıl ilerleyecek etkilenecekmi merak ediyorum tek isteğim hayırla sağlıkla doğması😊
Zeynepsmom Gkcmhll her doktor farklı şeyler söylüyo galiba teşekkür ederim darısı bizlere inşallah hayırlısıyla 😊