raifenur Haftada kanamam oldu ve bebegimin esinin asagida olduğunu öğrendim bu şekilde olup duzelen oldu mu
SemaG raifenur aynı haftada kanamam oldu benimde 24.haftadayım şuan kontrolüm vardı bugün malesef henüz düzelme yok bir ihtimal bekliyorum. Ama düzelen normale dönenleri çok okudum burda inşallah seninde öyle olur
Aytaczehra raifenur bende oyleyım en bawından bu yana bebegın ewı awagıdaydı 29 haftayım halada oyle kanamam oluyo ayaga kalkıp gezınce
GuelGltkn raifenur bende öyleyim canim 16 haftada bebegin esi asagida denildi sükür kanamam olmadi. 23 haftalik olduk hala cikmadi ama doktorum % 90 cikar yukari diyo doguma kadar o sürecte agir is vs yasak
Hzlhakko raifenur 16 hafta oldu bi aksilik olsa lekelenmem devam ederdi diye düşünüyorum 28 haftaya kadar yukarı çıkmazsa sezeryan olur dedi
raifenur SemaG SemaG rahim ağzını tamamen mi kapamis kısmen mi bjsey dedi mj dr. ins biran önce düzelir seninkide benimkide
SemaG raifenur inşallah canım. rahim ağzının üzerini örtüyor şeklinde bişey söyledi. Düzelmezse mecburi sezeryan olacakmışım. Umarım bir mucize olurda düzelir.
Hzlhakko raifenur evet gittim bir değişme yok kanama alanı Doğuma kadar da kalabilir dedi fitile devam
raifenur Hanımlar ben dr. Gittim 18 haftaligiz eşi yükselmiş şükür sizlerinde yükselir allahın izniyle rabbim hayirlisyla kucagimiza almayi nasip etsin hepimize