AliAsaf Kızlar kontrole gitmeden önce kişisel bakımınızi nasıl yapıyorsunuz tavsiyesi olanlar var mı özellikle göbek kısmında olan tüyler yardımcı olur nusuhz
seon90 AliAsaf bende var canm valla ben ayda bir defa ağda yaptırıyorum🙂) ama göbeğinde tüylenmeler hamilelikten itibaren olmaya başladıysa bence hiç aldırma o bölgeyi
Tansu36 31 haftadayim ve ada yapiom 22 haftamda göbek aldım çok rahatsız oldum ama o kadar zararliymis ki doktorum söyleyince pişman oldum sakin alma gobegini