Gokceatmann Merhaba hanımlar sezaryan Doğum sonrası korse kullanabildiniz mi kullandıysanız hamgi markaların korseleri paylaşırsanız sevinirim ☺️
Nisanurnur Kızlar doktor önermiyor ben ilk hamılelıgımda takma dıkıslerıne zarar verır dedı ama ben 3 gun sonra dayanamadım giydim😁
Nisanurnur Gokceatmann ben temmuzda dogum yaptm cok sıcaktı daraldım korseyle ara ara cıkarıp attm ama korseyle olcak iş deil duzenlı mekık cektım hergun sezeryanda gercekten gobek kalıyo ama masallah dumduz oldu ama södı yınd hamıleyım baklım😁