melike0411 Son 27 görünüyor Doğuma ama şampuan pişik kremi bebek yağı losyonu hiç birini alamadım kafam çok karışık instadan muhendisinoglu sayfasını inceledim daha çok karıştı kafam ne alacağımı bilemiyorum 😒
Ezgi1989 melike0411 şampuan ve vucüt kremi müstela pişik için sudocrem aldm ama bepanthol öneriyorlar bebek pomadı olarak sebamed bende beynim yanana kadar araştırmştm almadan önce😂
Cansuuu16 melike0411 bende orayı inceleyerekten birde arkadaşım kullandi tavsiye etti evomere aldım hepsini şampuan pisik kremi vücut losyonu kendim içinde göğüs ucu kremi aldım organik cunki ben kullanmadan beğendim 🙈
Sebogelin Mustela pahalıdır ama çok iyidir. Sebamed iyidir. Bebe yağı kullanma zaten, bebe yağı dediğimiz şey petrolden üretilen bir kimyasal adı masum geliyor ama hiç değil.
Sebogelin melike0411 evet malesef öyle masum öyle elzem gösterilmiş ki bize adı bebe yağı ya, nedir ne değildir araştırmaya bile gerek görmüyor insan. Ama birçok yazı var bununla ilgili google yazarsan görürsün arkadaşım
melike0411 Ezgi1989 aynen benim de beynim yandı birde her bebeğin vücudu da bir olmuyor değiştirmek zorunda kalmayız umarım