40+2 olduk halen sancı, nişan, su yok, geceleri işkence gibi geçiyor dön dön, terleme, stres uyuyamıyorum, göbeğimi tutarak sağa sola gönüyorum, doktor bebek kanala girmiş dedi 3 gün önce gittiğimde cuma kadar bekleyelim gelmezse yarışını yaparız suni sancı veririz, suni olayı beni geriyor sezeryan korkutuyor inş. Normal sancım biran önce gelir, sizde belirtiler var mı