Merhaba! Annelerim bayram bebişi olarak 5 günlük olduk 🤗 Dr.Rampia Nizam bütün gebeliğim boyunca takibimi yaptı onunla tanıştığım için çok şanslıyım genç olmasına rağmen tüm tecrübesiyle sadece 7 dk da kızımı doğurdum çok rahat bir hamilelik dönemi geçirdim bol bol yürüyüş yaptım doğum sancımı 1 gün evde gidip gelerek bekledim ve normal doğum la epidüral yaptırdım doğum da 2 ıkınmayla çok güzel be rahat geçirdim sadece 2 yüzegsel dikişim var herkese şiddetle tavsiye ederim gerek hastaken gerek doğumda gece gündüz demeden telefonuna ulaşıp her konuda yardımcı oldu ben çok memnunum gitmek isteyen herkese tabsiye ederim