Bende böyle bir post actim :) bende 37 haftaligim 1 gün sonra kontrolüm var inşallah gün verir 39 zu beklemez benim 3 cü sezryanim dayanamiyorum artik :( bebek cok aşşagida yürüyemiyorum kimsem yok 3 tane cocuk devlet hastanesi sanirim cok bekletiyor cunki özel bana tam 38 de alirim dedi ama devlet ne dicek bakalim valla yoklugun gözü kör olsun 😥 sgortam yok cok pahali diyor yoksa özelde yaparim hic beklemem devley hastanesine giden gün alan varmi kızlar aranizda devlet hastanesi kacinci haftada aliyor